For all the places

vi köper ett armband på varje ställe vi spenderar minst en natt på..

Sydney/manly - Byron bay - Surfers paradise - Brisbane - noosa - fraser Island

har blivit en hel del och fler ska det bli. Idag är vi trötta vrak som gått upp innan 06 de fyra senaste mornarna.. men imorse var det delfinmatning på schemat så det var pigga tjejer då... Energin dog dock vid lunch och nu sitter vi och inväntar nattbussen som ska ta oss till airlie beach och så småningom fantastiska whitsunday!

L&L


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad fina armband!

Just nu hade jag kunnat döda för att sitta på den där nattbussen med er. Airlie var min favorit för avkoppling, där hade jag kunnat stanna resten av mitt liv.



Hoppas ni har det super och att ni kommer kunna njuta av den lilla staden precis som vi gjorde. Lots of love!

2012-03-11 @ 14:22:06
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hey sis! Låter som att ni har det fantastiskt och får lust att bara sälja allt och ta plutten i ryggsäcken och åka ner och hänga på er! Men får väl resa jorden runt med er blogg istället... Ta hand om er! Kramar

2012-03-11 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0