brunbranda ben, skyhoga vagor och saltvattenslockar

Surfers paradise ar helt magiskt. Vi trivs som fiskarna i vattnet och bor kanon! Mitt i stan men nara till stranden och alla utestallen. Det dar med shoppingen gar inget vidare idag heller. Det ar ju trots allt den 29e februari och den dagen MASTE man ju ha nagot plagg ifran... suck..  Igar kvall bjods det intill ladies night och fri bar (det ar inte bra for ngn) Vi traffade aven en angelholmare, Hanna Svensson :) Blev en tokig kvall som manga andra och vi trillade in pa hotellet under natten. Vaknade pigga i morse for att besoka sky point! Sjuklig utsikt! Ni kan ju googla om ni undrar hur det ar :) Darefter blev det hang pa beachen och mycket bad. Vagarna ar helt sjukt hoga och vi ar som fjadrar i en orkan i vattnet. Vagorna greppar en och man vet knappt vad man heter nar man natt ytan igen. Linnea holl pa att ga i kras och Lovisa skrek efter henne "neeeej mitt lilla hjarta, jag trodde minst du skulle ga i tusen bitar och att jag skulle fa ringa till nonne och cattis o beratta det" (vi ar jatteforsiktiga, mammorna)

Imorgon styr vi vidare mot brisbane for nagra natter dar och antagligen annu mer shopping! Men forst vantas barrunda ikvall med ett harligt gang!

Mangder av varm karlek!

L&L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0